Skoro svakodnevno na benzinskim pumpama Srbije se vrši korekcija cena. Po pravilu naviše. Nedavno, prvo ovogodišnje ateriranje cena obradovalo je vozača, ali čini se da je trend sniženja bio kratkog daha. Već u utorak je na velikom broju benzinskih stanica kompanija koje snabdevaju naše tržište, novu cenu, za dinar-dva višu nego prethodnih dana, dobio TNG, popularni „plin“.Najjeftinije se točio na pumpama NIS - 66,90 dinara, na objektima „Lukoila“ je dostigao cenu od 68,50, a na benzinskim stanicama MOL, OMV i EKO 69,90 dinara za litar. Kod privatnika je imao cenu između 68,50 i 71 dinar.
Skoro svakodnevno na benzinskim pumpama Srbije se vrši korekcija cena. Po pravilu naviše.
Nedavno, prvo ovogodišnje ateriranje cena obradovalo je vozača, ali čini se da je trend sniženja bio kratkog daha.
Već u utorak je na velikom broju benzinskih stanica kompanija koje snabdevaju naše tržište, novu cenu, za dinar-dva višu nego prethodnih dana, dobio TNG, popularni „plin“.
Najjeftinije se točio na pumpama NIS - 66,90 dinara, na objektima „Lukoila“ je dostigao cenu od 68,50, a na benzinskim stanicama MOL, OMV i EKO 69,90 dinara za litar. Kod privatnika je imao cenu između 68,50 i 71 dinar.
Kako „Novosti“ saznaju, veliki problem uvoznicima zadaje nizak nivo Dunava.
- TNG i nije toliko problematičan jer se manjak barži, kojima se, ili sa severa ili sa juga, Dunavom, doprema gorivo, nadoknađuje transportom železnicom. Veliki problem bi, veoma brzo, ukoliko se hidrometeorološka situacija ne promeni, mogao da nastane sa evrodizelom, jer su kompanije prinuđene da ga dopremaju drumovima, što će neminovno, znatno poskupeti ovaj derivat na našim pumpama - ocenjuje Tomislav Mićović, generalni sekretar Udruženja naftnih kompanija Srbije.